poniedziałek, 16 maja 2022

Moje miejsce na ziemi.

 

MOJE MIEJSCE NA ZIEMI

– Magdalena Jarząbek


Hmmm... moje miejsce na ziemi... Odpowiedź jest prosta – to, przy moim mężu 😊 

Jednak gdybym miała wybierać takie z mapy świata, byłyby to Tatry po słowackiej stronie, miejscowość Szczyrbskie Jezioro. Jak tam jest pięknie! Jezioro u podnóża wysokich gór, których szczyty dotykają chmur, cisza i spokój. To miejsce z gatunku tych, których nie da się opisać słowami – trzeba je zobaczyć! Wcale nie trzeba jechać w Alpy, by być blisko nieba, wystarczy przekroczyć jedną z granic Polski, by poczuć się jak w najlepszym kurorcie. Do tego ludzie są tam mili i serdeczni, cieszą się każdym dniem i mam wrażenie, że żyją bezproblemowo lub nie przywiązują do tych problemów wagi. Zresztą wcale mnie to nie dziwi, w takim miejscu, które uspokaja cię widokami każdy byłby szczęśliwy 😊



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz