czwartek, 21 października 2021

„Ploteczki u cioteczki”

 



Kochani, zapraszam Was na kolejne „Ploteczki u cioteczki”. Dzisiaj goszczę u siebie Autorkę, której twórczość większość z Was zna bardzo dobrze. Napisała kilkanaście powieści obyczajowych, zadebiutowała w 2015 r. powieścią pt. „Finezja uczuć”. Autorka  w swej twórczości porusza problemy kobiet, które zmagają się z przeciwnościami losu i trudnymi konsekwencjami dokonanych wyborów. Jest nie tylko pisarką, ale też czytelniczką, ogrodniczką, miłośniczką podróży. 

Poznajcie Anetę Krasińską i jej  „ploteczkowe” odpowiedzi.





1. Największa wpadka kulinarna?

Bardzo lubię gotować i piec, ale jak wiadomo gdy się spieszy, to... podaje się niedopieczone mięso. I nawet jeśli jest to fantastycznie zamarynowane mięsko, to surowe w środku raczej nie kusi :)

2. Jaki deser lubisz i dlaczego?

Uwielbiam serniki i nie ma znaczenia, czy jest z sera, czy z serków. Sernik to sernik i mogę go jeść na okrągło.

3. Kim chciałaś być, gdy miałaś 8-10 lat?

Od dziecka marzyłam, żeby zostać nauczycielką. Gdy wracałam z przedszkola, sadzałam misie i lalki na podłodze i „uczyłam” je tego, co sama usłyszałam na zajęciach. Moich „uczniów” zapisałam na liście w dzienniku, więc później otrzymywali oceny i mieli zadawane prace domowe.

4. Czy jest coś, co lubisz kupować? ( mimo, że masz tego wiele)

Nie jestem zakupoholiczką, choć przyznam, że lubię kupować ubrania. Muszę się jednak przyznać, że jestem bardzo wybredna, dlatego częściej wychodzę z ubraniami kupionymi dla rodziny niż dla siebie. na szczęście oni uwielbiają, gdy ja robię „takie” zakupy.

5. Czy masz jakieś swoje codzienne rytuały?

Codziennie staram się pić kawę między godz. 10 a 11. Ani później, ani wcześniej tak mi ona nie smakuje.

6. Gdybyś mogła na jeden dzień przenieść się w dowolne miejsce, gdzie trafimy?

Uwielbiam widok morza i gór, najlepiej w połączeniu, więc najchętniej przeniosłabym się na Wyspy Kanaryjskie. Niesamowicie niebieski ocean i księżycowy, górski krajobraz. Cudny widok.




Aneta dziękuję Ci za poświęcony czas i naszą rozmowę. Widzę, że serniki i kawa między 10 a 11 nas łączą :)



Anetę Krasińską możecie znaleźć tutaj:

https://www.facebook.com/krasinskaaneta

https://www.facebook.com/groups/170227143747907






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz