środa, 14 kwietnia 2021

Daria Skiba – „Pokaż mi swój świat” [ZAPOWIEDŹ]

 


PREMIERA: 11.05.2021


Kochani znacie twórczość Darii? Co już czytaliście? 

Jeśli jeszcze nic, to zachęcam Was do sięgnięcia po jej książki. Już wkrótce będziecie mieli okazję poznać najnowszą, czyli  „Pokaż mi swój świat”. Przeczytajcie koniecznie poniższy opis.


OPIS:

Justyna, dwudziestojednoletnia studentka psychologii, w ramach zaliczenia zajęć musi przygotować projekt pod tytułem Pokaż mi swój świat. Długo zastanawia się, jak zabrać się za ten pozornie łatwy, choć bardzo intrygujący temat. Wtedy z pomocą przychodzi przypadek – w ulubionej cukierni spotyka Rafała, który na oczach klientów dekoruje tort. Chwilę później odbiera telefon od nieznajomej kobiety z prośbą, by podjęła się pracy z sześcioletnią dziewczynką, która na skutek tragicznego wypadku straciła wzrok.

Justyna dostrzega w mężczyźnie ogromną pasję do wykonywanej pracy. Postanawia, że to on i Martynka odegrają główne role w jej projekcie na studia. Jednak Rafał skrywa wiele tajemnic i kiedy między nim a Justyną zaczyna iskrzyć, mroczne sekrety wychodzą na jaw, gasząc tlący się ogień wzajemnej fascynacji. Czy dziewczynie uda się dokończyć studencki projekt? Jak w całej sytuacji zachowa się przystojny cukiernik i jaką rolę naprawdę odegra Martynka?

Powieść przepełniona jest ogromnymi emocjami i nagłymi zwrotami akcji – nic nie jest takie, jakim mogłoby się wydawać, nic nie jest oczywiste, nic nie jest proste. Justyna i Rafał zostaną wystawieni na próbę, która na zawsze ich odmieni.

Chodź, pokażę Ci mój świat.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz