sobota, 21 kwietnia 2018

Daria Skiba – "Uwolnij mnie" [ZAPOWIEDŹ]




Zastanawiałam się, jak przedstawić Wam tę zapowiedź. Jest ona mi szczególnie bliska, gdyż napisała ją moja przyjaciółka, którą poznałam dzięki portalowi społecznościowemu – FB. Z Darią znam się już troszkę... I powiem wam, że początkowo nie wiedziałam, że skrywa taki talent. Pewnego dnia przeczytałam jej opowiadanie, które brało udział w konkursie na Stan: Zaczytany. To opowiadanie tak mnie wciągnęło, że kiedy kończyłam je czytać – chciałam jeszcze więcej. Namawiałam Darię, aby coś jeszcze napisała, bo ja to chętnie przeczytam...

Trochę to trwało :) Namawiałam, marudziłam, aż kiedyś dostałam mały fragmencik... I tak z tego fragmentu narodziła się cała książka. A ja tak troszkę czuję się, jak jej matka chrzestna :) ( teraz zaczynam marudzić, aby autorka napisała kontynuację)

O czym jest "Uwolnij mnie"? W dużym skrócie to powieść przepełniona emocjami. Warto po nią sięgnąć, przeczytać i przeżyć wszystko razem z główną bohaterką. 

Premiera książki przewidziana jest na 18.05.2018 r. , ale już od kilku tygodni dostępna jest w sprzedaży. Wiem, że wielu z Was już ją zakupiło, wielu może właśnie zamówiło, a dla niezdecydowanych tradycyjna zapowiedź poniżej.



Tytuł: "Uwolnij mnie"
Autor: Daria Skiba
Wydawnictwo: Vectra
Data premiery: 18.05.2018 r


OPIS:


Jak bardzo miłość może zaślepić? Diana przekonała się o tym, wpadając w sidła bezwzględnego Patryka. Jak wiele musiała przejść dziewczyna, by w końcu podjąć decyzję o wyrwaniu się z objęć szaleńca i czy wymarzone wakacje będą pierwszym krokiem do uwolnienia? Diana będzie zmuszona do podjęcia egoistycznych decyzji, by po raz pierwszy od wielu lat postawić siebie na pierwszym miejscu. Czy rodzące się w jej sercu nowe uczucie przetrwa próbę czasu? Przeszłość nigdy nie odchodzi w niepamięć, czuwa, by uderzyć w najmniej oczekiwanym momencie. Pewnego dnia demony upomną się o dziewczynę...
Daj się porwać w wir wydarzeń i emocji, by poczuć na własnej skórze to, co musiała przejść Diana. Myślisz, że jesteś w stanie tego dokonać?  


Kochani to na koniec pytanie: Kto już czytał? Kto zamierza przeczytać?



Zapraszam was również do polubienia strony autorskiej Darii:   

5 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie Ty matko chrzestna :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo chcę przeczytać tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Możliwe, że po nią sięgnę, ale najpierw muszę się odgrzebać z tych do recenzji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo jestem ciekawa tej książki, opis brzmi ciekawie:)
    https://slonecznastronazycia.blog/

    OdpowiedzUsuń