wtorek, 26 lipca 2016

Wyniki konkursu "Jak powietrze"



Kochani, bardzo dziękuję za Wasz udział w konkursie :) Przypomnę tylko, że nagrodą jest książka "Jak powietrze" Agaty Czykierda-Grabowskiej. Wiem, że już na pewno z niecierpliwością czekacie kiedy podam zwycięzcę. 

Powiem Wam, że to był bardzo trudny wybór. Długo się zastanawiałam, po kilka razy czytałam co napisaliście, ciągle się wahałam :) , poprosiłam w końcu córkę i przyjaciółki, aby również przeczytały Wasze wypowiedzi. Upewniło mnie to, że mój wybór jest trafny. 
Zanim ogłoszę zwycięzcę dziękuję wszystkim za udział. Chciałabym móc obdarować Was wszystkich, lecz nie mam takiej możliwości. Mogę Was tylko zaprosić do udziału w ostatnim już konkursie z "Jak powietrze" na fanpage bloga na fb :)

Książkę "Jak powietrze" wygrywa Marcin Kannenberg. Serdecznie gratuluję i poproszę o przesłanie danych do wysyłki w ciągu trzech dni na email meg766@wp.pl bądź w wiadomości prywatnej na fanpage Zagubieni w świecie książek.



2 komentarze:

  1. Drogi Marcinie, w pełni zasłużona nagroda! Twoja wypowiedź była naprawdę bardzo dobra! Brawo ;)

    OdpowiedzUsuń