sobota, 2 kwietnia 2016

Moje książki do przeczytania w miesiącu kwietniu.

                Kochani, kiedy piszę te słowa jest już wieczór. Chciałam wcześniej się odezwać, lecz kwiecień rozpieszcza nas piękną pogodą. U mnie już drugi dzień z rzędu słoneczko świeciło. Od razu mam lepszy humor... Chciałoby się czytać na świeżym powietrzu, spacerować z książką w ręku :) Właśnie wybrałam sobie książki do czytania na miesiąc kwiecień. Oto pierwsza tura:


                 
                    Czytał ktoś może? Ja zaczęłam od pani Krystyny Mirek, czytam "Francuską opowieść". A co proponujecie mi później? Którą następną mam czytać?

1 komentarz:

  1. Proponuję "Cappucccino z cynamonem", sama bardzo chcę ją przeczytać, ale nie mam jej jeszcze w moich zbiorach ;(

    Piękny stosik Kochana, czekam opinii, bo w sumie żadnej z tych pozycji jeszcze nie czytałam ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń